Friday, October 20, 2006

Pelita raya di rumah baru aku

Aku ni memang rajin pasang pelita masa nak raya. Kira banyak gak ler perabis duit beli minyak api, pelita and lampu kelip2 tu.
Kalau selama ni rumah parents and parents in law jadi 'mangsa' aku, sekarang rumah sendiri jadi mangsa.

Pokok buloh yang aku tanam hari tu jadi mangsa terbaru, lepas pasang rasa teramat ler cantiknye pokok buluh tu (pada pendapat aku ler).

Since handphone aku resolutionnyer rendah, gambar ni tak seberapa clear.

Kalau sesapa nak kusutkan fikiran aku kata ini budaya hindu, bukan ajaran Islam, I don't give a damn. Aku pasang pelita and lampu tu sebab nak memeriahkan suasana hari raya dan bende tu memang nampak festive, takder niat lain selain tu. Please stop complicating my already complicated life.

5 comments:

pizli.mw said...

ni bebetul semangat ni.. heheeh.

Anonymous said...

looks great!

Digitalite said...

cun lah guzz. seres. tapi lagi cun kalo ko bleh kamera high res skit... kahkah

whitewitch said...

kesian pokok buluh tu. baru nak idup dah kena hang lightbulbs pulak. hehe..

Guzz said...

Thanks for all the compliments!